Operate tak sakit...

Dah dua tiga kali dengar.
Untungla bersalin operate.. tak sakit.


Aah x sakit sebab doktor pakai straw je potong perut.
Aah x sakit sebab lepas operate luka terus cantum macam xde pape berlaku.
Aah x sakit sebab yang sakit saya.. bukan awak.


If u have nothing good to say. Please do not say anything at all.



Comments

Liz said…
Biar betul ada orang cakap camtu? Sape kata operate tak sakit? Rasanya yang C-Sect lagi kesian sebab sakitnya tu lagi lama. Kalau normal, senang nak jaga. Mudah nak baik. Yang C-Sect ni, lagi teruk kena pantang. Rehat lepas operate, doktor suruh cuba berjalan. Kawan saya kata, sakit tu macam badan dengan kaki terputus dua.
mmg selalu dgr org ckp camtu..

org x pernah alami,mmg akn ckp camtu..
kita yg pernah merasa ni yg tau,sakit ya Subhanallah, Tuhan ja yg tau..

Hani operate jgk ke kali nie?
Nas Lie Yan T said…
apa2 saja lah mulut mereka itu yang petah berkata2 ek adik ku !!
chill ok !!

Popular Posts