Tuesday, November 6, 2012

Operate tak sakit...

Dah dua tiga kali dengar.
Untungla bersalin operate.. tak sakit.


Aah x sakit sebab doktor pakai straw je potong perut.
Aah x sakit sebab lepas operate luka terus cantum macam xde pape berlaku.
Aah x sakit sebab yang sakit saya.. bukan awak.


If u have nothing good to say. Please do not say anything at all.



3 comments:

Liz said...

Biar betul ada orang cakap camtu? Sape kata operate tak sakit? Rasanya yang C-Sect lagi kesian sebab sakitnya tu lagi lama. Kalau normal, senang nak jaga. Mudah nak baik. Yang C-Sect ni, lagi teruk kena pantang. Rehat lepas operate, doktor suruh cuba berjalan. Kawan saya kata, sakit tu macam badan dengan kaki terputus dua.

One-E Beauty Shoppe said...

mmg selalu dgr org ckp camtu..

org x pernah alami,mmg akn ckp camtu..
kita yg pernah merasa ni yg tau,sakit ya Subhanallah, Tuhan ja yg tau..

Hani operate jgk ke kali nie?

Nas Lie Yan T said...

apa2 saja lah mulut mereka itu yang petah berkata2 ek adik ku !!
chill ok !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...