Tuesday, July 24, 2012

Dugaan nie Mama...


Pagi nie datang keje dengan perasaan yang sangat berat.
Dan sedih.
Pagi-pagi dah marah Saif.
Angkara terbangun lewat, dan suddenly Saif pulak buat perangai takmo pegi umah bb sitter.
Grrrr.
:(


Tersedu-sedu dia nangis kena marah ngan Mama.
Now Mama yang sedih.
(-_-')


Dugaan di pagi Ramadhan, pun tak berjaya dilalui dengan tenang.
So sad.


Updated at 10 am.

Mama call Saif, tak tenang ooo.  Saif tanya nape Mama marah Saif, Saif nak duduk dengan Mama je. Huhu, bila cakap Mama keje Saif kata ooo..  Kenapa tak cuti?  Pastu dah cakap macam biasa, pasal food, pasal kartun.  Sedih betul Mama, nasib baik x banjir.  Dia cuma nak duduk ngan Mama, tapi kena marah! ;(

Hopefully Saif lupa kisah kena marah tadi.



2 comments:

♥ Wina ♥ said...

alahai sama kes dengan Kita lately nie...dahlah susah nak bangun, bile dah bangun nangis pulak tu tak nak tukar baju/pakai selipar semua...sabar jelahhhh

CIK NANA said...

Buat perangai lak diorang kan. Nak dapat adik kot. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...