Wednesday, June 6, 2012

What was that?

Herm..
Semalam Na rasa this unusual pain kat perut, pinggang.
Huhu, definitely it was not a contraction sebab I am only at 27 weeks.
Huhu.


Bila google, boleh jadi Braxton Hicks.
Nervous..
Sakit sangat sampai rasa nak berguling.
:(
Rasa nak buang air besar pun ada.
And I prayed hard to God, tolong selamatkan nyawa anak dalam kandungan.
I think too much!
Huhu..


Dalam sejam kemudian, rasa memulas yang amat.
And end up duduk dalam toilet lama.
Dalam 30 minit sebab rasa memulas sangat2.
And lepas tue, Na buang air besar.
And the pain gone.


Huhu, sakit perut nak membuang je ke?
Huhu.
I experienced this once waktu mengandungkan Saif dulu.
Ngeri.


Tiba-tiba terbayang kalau itu pun dah sakit nak keluar air mata..
Macam mana agaknya sakit nak bersalin?
(-_-')



2 comments:

yatie chomeyl said...

memang kalau masa preggy, kalau saki tperut nak terbe*ak yg di tahan2 tu...mmg sakit sgt2. i pun pernah rasa, mennagis2 dlm toilet..ingatkan kenapa..rupanya nak terbe*ak laaa hehehe

CIK NANA said...

Kan Yatie...
Heheh, bikin malu saja.
Ingatkan kenapa.
Tapi sakit betul kan?
Takpe la, pengalaman..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...