Sunday, August 21, 2011

Owh nooooo, RM 229 for one scarf?


Untuk raya tahun nie, Na teringin nak pakai tudung Rozitha Che Wan.  Heheh..  Macam gambar kat atas.  Berlapis-lapis.  Kalau boleh nak 3 lapis. ;)  Jalan punya jalan kat Subang Parade, Na jumpa tudung yang menepati kehendak Na.  Wee, kaler pon sama.  So, terus amik and sambung belek.


Tiba-tiba nampak tanda harga = RM229.  -pitam-  It's too expensibe for me.  Plus tak logic.  Baju raya tak sampai RM 200, tiba-tiba tudung lagi mahal?  Huhuh, tidaaaaaaaaaaaaaaaak!  ;(  Kan Na dah cakap, Na tak beli tudung2 mahal nie.  Huhuh.


So, membawa la hati yang kecewa..  Jalan terus, beli shawl RM10.  Kita tengok la raya nanti jadi macam mana.  Hana Tajima atau Mak Limah.  ;p


Image is google ed


12 comments:

iyan shazlind said...

mahalnya..kain dia mesti elok sgt kot...tp aku beli tudung pattern camtu, kain pun elok (cuma tak berjenama la) harga lebih kurang RM50 - RM60...

Lady of Leisure said...

takpe, shawl rm10 kalau belit kena gaya, hanaa tajima gitu.. :)

CIK NANA said...

Yan : aku dah beli sehelai. Bukan mahal punya, rm 30 tp bukan untuk raya la. tapi yang aku tgk kat subang parade tue mmg cantik. jatuh terletak gitu. tapi too expensive la.. ;(

CIK NANA said...

Lady : kita tengok sape yang kena.. mak limah pon okeh, janji raya!

Liz Rohaizat said...

hehe, tak mampu nak beli mahal sebab dok terfikir duit RM 2++ tu boleh beli byk benda.

saya tudung bawal saje.

CIK NANA said...

Liz, memang kan? ;p Boleh beli subang emas okeh!! ;p

DaZzlingLilLy said...

mahalnya..nana try cari kat butik fareeda..dlm rm100++ jugak la tudung 3 layer..tapi cantik sgt,rasanya berbaloi utk raya..kak laili pny yg oren tu fareeda jugak..

Cho Zila said...

alamak cik nana mahal betoitu... budak opis akak beli tudung RM160 haritu akak dah berpinar biji mata memikirkannyer tudung semahal inipun der gak orang beli yerk..
lepaihtu beli kat internet dapat2 dah kurang memuaskan hati nak buat camner..
oh tidak akak tidak akan beli tudung yang harganya lebih RM100.

CIK NANA said...

Kak laili, mula2 mmg nak cari kt Fareeda. sekali x jumpa lak. huhuh. dah terlambat, terbeli shawl rm10. kalau sempat cari lagi nie. ;p

CIK NANA said...

Cho zila : kat tenet pon susah gak, sebab takleh nak rasa kain sume. huhuh. memang mahal tul tudung skang nie.

DaZzlingLilLy said...

nanti kalo balik kedah leh pi tgk butik fareeda kat permatang pauh..

CIK NANA said...

Kak Laili, insya allah. Na pon nak cari gak kot2 ada dkt2 puchong nie. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...