Thursday, April 7, 2011

Dah tak geli... ;p

Ingat entry geli geleman nie?  ;p  Ramai yang bagi cadangan macam mana nak bersihkan straw tue.  Terima kasih daun keladi, kalau Na ada masalah, sila bantu lagi.. ;)  Love u all..  Ada yang suggest pakai lidi, ada yang suggest pakai kain yang dijahit kat benang etc..  Tapi sudah lumrah, Cik Nana kurang rajin..  Huhuh...  So, Na teruja dengan idea Sabrina..  Dah la nama nak dekat sama..  ;p  Hai Sabrina...   Sobrina sini..  Heheh..  Sab suggest beli pencuci straw Dr Browns..  Macam mana la Na takleh perasan satu ciptaan manusia yang berguna ni...  Hehe, nasib baik Sab bagitau.  Thanks again...


Kebetulan pencuci botol Avent Saif dah tercacak2 bulunya, Na kena cari pengganti.  So, alang-alang nak beli pencuci straw Dr Browns, beli sekali dengan pencuci botol la senang.  ;p  Ada stand, so leh letak berdiri tepi sinki..  Cepat kering.  Good one..  ;p


Inilah yang dicari2, 4 batang dalam satu peket. 


Cubaan mencuci..  Great!  Muat!  Terus bersih straw tue!  ;p


Tengok, muat sampai ke hujung straw!  Terima kasih kawan2 sebab share tips.  ;p


Beli botol susu untuk Saif jugak.  Botol lama nak let go.


Nie dia empunya semua barang di atas!



2 comments:

Elyn said...

dulu wafiq pakai Dr Brown punye bottle so i mmg ade simpan berus halus tu. senang nak cuci bottle yang ade straw.

sori nana i tak terbaca entry u pasal geli tu. kalau idak dah lama u tau pasal berus ni ehehehe

PUAN NANA said...

takpe2.. pasni baca la blog Na selalu! heheh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...