Sunday, October 24, 2010

Nyah kau, wahai TOKSIN!

Sudah 27 tahun ++ Na hidup di bumi bertuah nie.
Daripada makan apa yang Mama masak..
Kemudian makan ramai-ramai atas bangku panjang kat kantin..
Dah tue, makan LIMA kali sehari di dining hall..
Belum campur makanan tambahan yang dibeli di kantin dan semasa outing ke Kangar!
Lepas tue makan kat foodcourt tepi tasik (Merbok) and kat Kulat or Mushroom (Arau).
Pastu mencari rezeki di KL, maka makan makin tak menentu.
 Maksudnya makan kat luar at least sekali sehari..
Bukankah makanan yang masuk ke dalam badan kita tidak dapat dipastikan kebersihannya?
Kerana kita tidak makan dari satu sumber!


Dan kerana itu Na berjinak-jinak untuk menyahtoksin diri.
Terima kasih kepada Kakteh for introducing the foot patch to me..


Sesuai untuk Cik Nana yang busy.
:p
Cara memakainya semudah triple T!


Yakni..
TAMPAL!
Lekat herb kat patch and tampal kat kaki mulus kita..

TIDUR!
Owh, tutup mata dan zzzzz.. (ini pon nak kena ajar ke?)

TENGOK!
Bangun pagi, minum air kosong, tarik nafas, bukak patch dan tengok toksin korang.


Owh, sumpah ngeri!
Itu yang dah keluar, yang bersemadi dalam diri?
Lu pikirlah sendiri!
:(


Cuba pakai hari2 plus jaga pemakanan.
Insya Allah.


Lately rasa letih dan tidak bermaya.
Terasa nak pegi spa.


Nak amik half day and chow to Berjaya Times Square.
Tapi bila ek?
Dah lama bertangguh!
Tapi memang takde masa yang sesuai.
Plus rasa aduhai sayangnya nak melayangkan wang ringgit yang agak banyak untuk sesi nie.
Tapi hey Nana, ini bukan kerja sia-sia.
Ini kerja mulia.
Untuk diri dan juga si dia.
So tunggu apa lagi, minta si dia bayarkan.
Tentu laju saja Cik Nana booking kan kan kan?


Owh, can u portray urself lie down and being rubbed here?
Best best best!

All pics are googled!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...