Sunday, July 25, 2010

Kaki katak di Old Town White Coffee?

Na pernah sekali.

Tue pun 2 tahun lepas and dah tak pegi sebab ragu-ragu dengan status halal kopitiam tue.

Alih2, tengah blogwalking..

Jumpa entry kaki katak nie.
Adik, akak link entry nie ye. Credit to u! :)

Rasa nak pengsan.

Zaman sekarang kena lebih berhati-hati.

Tak boleh tengok ada tanda halal jek kat pintu terus masuk makan nyum nyum.

Makanan itu akan jadi darah daging kita.

:(

Semoga pengusaha kedai makan yang menipu status halal nie dikenakan hukuman yang paling berat.

And hope pihak berkuasa just announce nama restoran tue dalam paper/TV,

Bagi orang tahu!

Nie tak, 'kopitiam terkenal' la, 'restoran makanan barat terkemuka' la, 'restoran mamak terkenal' la..

Letak je nama kedai tue!

Buat apa nak cover kalau diorang main2 bab sensitif macam nie?

Kalau tak makan saman, batalkan je permit kedai tue!

Padan muka!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...