Thursday, May 6, 2010

Value added skills.

Selain dari menyebut itu ini.
Berjalan ke sana sini.
Saif sudah mula menguji.
Sama ada Mama/Papa punya ketahanan diri.


Melihat anak menungging begini.
Sungguh mendebarkan hati.


Janganlah sayang buat macam nie.
Sebab Mama tak mahu Saif terluka walau seinci.
Faham tak anakku intan baiduri?


Gotcha!
Mama jangan takut sebab Saif berani.




Bukan masalah berani.
Tapi Mama susah hati.
Tempat tue tinggi.
Kalau jatuh sakit nanti!

p/s : Abaikan rambut siconet yang Mama gatal ikat kat kepala Saif. Skang dah tak panjang. Terima kasih bb sitter! ;)

3 comments:

Ena said...

alahai..

saif tak sbar nak cepat jalan & panjat ye sayang!.. hehe..

sabar2 la ye.. mama tu dah risau sangat takut saif jatuh nanti..

bebudak memg camtu.. :)

Elyn said...

hehe ini baru sikit die tnjk skill. kang die kuarkan semua skill jantung kite pun leh berenti sat tgk tau heheheh

CIK NANA said...

K Ena : suka sgt memanjat! adoi......

K elyn : tue la. nie br sket kan? tak tahu la kalau dia keluarkan semua skills dia.
pengsan kot! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...