Sunday, May 23, 2010

Mi udang Kuala Sepetang

Fuh, glamour tau Kuala Sepetang nie ngan Mi Udang dia.
So, lepas sight seeing at Cameron we grab the opportunity to try them.
Rumah my PIL kat Bagan Serai, so arund 40 mins sampai la kat Kuala Sepetang.

eh, nie mmg ciiter lama tau. sbb tau Saif rambut lobang-lobang lagi!

Na bukan sengaja gi letak kerusi tinggi2 kat banner bagi korang x nampak no fon kedai nie tau.

Na, Saif ngan Mak.
 
US

Asyik gambar korang jek, mana mi Udang nya???
~

~

 ~

Nah amik, siap bling bling lagi!

Dalam mi tue memang banyak udang.
Ye la, nama pun Mi Udang kan?
Heheh.
Dalam 10-15 ekor satu mangkuk.
Memang banyak kan?
Harga serious tak ingat, tapi memang tak mahal.

Saif pun ushar jek Mi Udang tue.

~

~

~

~

LICIN

3 comments:

nizaa said...

wahhhh marveles nya..ni mmg idaman semua orang tapi jauh sangat nak p nya....huhu

http://www.kancilbiru.com/

Elyn said...

gile mavelusssss udang2 nye!!!!!

DaZzlingLilLy said...

kak laili tingin nak rasa mee udang ni,tapi masalahnya jauh sgt..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...