Monday, April 19, 2010

Mengimbau memori indah tempat dilamar adalah sesuatu yang sangat manis!

Hingga boleh mengakibatkan SUGAR RUSH!
:)


For the 1st time, after settled down almost 2 years ago..
Hubby brought me + lil Saif to the PLACE.
Tempat dimana 2 hati jadi 1.
Tempat dimana Na terima untuk jadi suri hubby.
Kenapa dah tak pernah datang sini?
Oh halo, Im in Puchong and it's in Tasik Titiwangsa.
Jauh oi...

Mula-mula rasa macam malu-malu nak pegi.
Hahhaa..
Tapi best la.
Boleh ingat balik macam mana muka hubby waktu proposed dulu.
And macam mana pulak Na respond.
Apa yang kitorang makan kat situ.
Juga di kerusi mana kitorang lepak dulu.
Dan macam2 lagi la.
Sungguh manis!

Rasa macam baru semalam Na dilamar dan hari nie..
Here I am, approaching our TWO lovely years of marriage + raising a handsome boy who already 1 years, 2 months..
Indah.
:)

8 comments:

:cahya: said...

suuuiiittt... :)

senioritasara said...

mmg indah igt2 balik saat tu.chewaaaahhh di tepi tasik gitu!

CIK NANA said...

Cahya : shooooooooo shuwit kan?

Sara : Heheh, kenangan2..

Amalina Hanisah said...

Anniversary nk dekat ke na???
Happy 2 years anniversary!!!!!!! Semoga berbahagia sehingga ke syurga... Ameen

sabrina.h said...

alarrr comel jer bwk saif g tmpt dating dl hehe...nnti saif da besar blh lar dia plak bwk gf dia dating kt tmpt mummy daddy dia dating haha

CIK NANA said...

Amal : wooooooot wooooot, lagi sebulan ++ jek nak anniversary.. yea!!!!! x sabar! :)

Sab : Aik, zaman saif kat tpt lain kot! :)

Anita, Mummy Adzryl said...

alololoooo... comey laa! suwitttt gitu! ;)

CIK NANA said...

Anita : jiwang sket menjelang anniversary nie.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...