Tuesday, April 6, 2010

Cik Nana sudah dewasa..



Masalah ada dimana-mana..
Situ sini sana..
Dimana ada manusia disitu ada ia..
Jangan melatah bila terjumpa..

Tarik nafas panjang dan lepaskan..
Hidup ini pendek bukan berpanjangan..
Usah sedih dengan bersedu sedan..
Bingkas kamu bangun dan lawan..

Hahahahahah..
Mesti semua fikir Cik Nana ada masalah..
Ya betul Na sedikit marah..
Saya baru nak belajar kamu cuba faham bolehkah?
Hahahhahah..

Cuba..
Letak diri anda dalam kasut saya..
Terkapai-kapai mencari cahaya..
Tatkala  kemudi cuba diubah sini sana..
Haruslah tenggelam punca..

Cik Nana rasa ini tidak adil..
Tapi saya cuma insan kerdil..
Apa kamu ingat saya akan tersedu kekal kecil?

Saya sudah matang bergaya..
Menangis bukan penyelesai segalanya..
Saya punya otak malah pendirian juga..
Pasti saya lawan hingga berjaya..

Tolonglah jangan bermain api dengan Cik Nana..
Kerna saya bisa bertugas menjadi naga..
Mata merah mulut keluar api menyala..
Kalau hak saya diketepi cuba..

3 comments:

shaferlicious said...

plis claim ur fabulous blog award yaa..

HaninFarshid said...

sabar eh nana....

CIK NANA said...

K. Za : baiiikkkkkkk..

Hanin : thanks Hanin.. hidup, mmg tak lekang dari probs.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...