Aif...

Anak Na sudah leh sebut nama sendiri!
 Adalah mustahil untuk dia menyebut :

SAIF RIZQ





Tapi dia sebut.......
AIF

*terharu-rasa nak nangis tapi nanti sure hubby ckp kenapa nak nangis, budak tue buat benda baik bukannya sakit ke apa ke`oh kamu takkan mengerti isi hati seorang ibu*

Comments

n@m@n said…
Darwisy pon boleh sebut nama dia, tapi versi yang kita tak paham..hehe
ezan said…
clever boy!!!!
CIK NANA said…
Chegu Naman : apa2 versi pon kalau dah anak seniri yang buat, mmg indah sokmo la.. :)

Ezan :yeaaaaa.. :)
Ena said…
Betul tu siti.. setiap perkembangan anak2 ..kiter sgt terjue biler semakin bertambah setiap hari kan!.. same ngan akak.. tp x same ngan org lelaki .. sbb bukan dorg yg peknen pun.. hoho..
Elyn said…
so cute bunyi nyer kan??
p!nkerton said…
i feel you!
kita mak2 ni harus la drama lebih kan hehe..

Popular Posts