Friday, April 2, 2010

Aif...

Anak Na sudah leh sebut nama sendiri!
 Adalah mustahil untuk dia menyebut :

SAIF RIZQ





Tapi dia sebut.......
AIF

*terharu-rasa nak nangis tapi nanti sure hubby ckp kenapa nak nangis, budak tue buat benda baik bukannya sakit ke apa ke`oh kamu takkan mengerti isi hati seorang ibu*

6 comments:

n@m@n said...

Darwisy pon boleh sebut nama dia, tapi versi yang kita tak paham..hehe

ezan said...

clever boy!!!!

CIK NANA said...

Chegu Naman : apa2 versi pon kalau dah anak seniri yang buat, mmg indah sokmo la.. :)

Ezan :yeaaaaa.. :)

Ena said...

Betul tu siti.. setiap perkembangan anak2 ..kiter sgt terjue biler semakin bertambah setiap hari kan!.. same ngan akak.. tp x same ngan org lelaki .. sbb bukan dorg yg peknen pun.. hoho..

Elyn said...

so cute bunyi nyer kan??

p!nkerton said...

i feel you!
kita mak2 ni harus la drama lebih kan hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...