Monday, February 2, 2009

STE@K K@MPUNG YANG SED@P!!

So, semalam lps Australian Open 2009 abih, my hubby brought me to Kedai Steak Kampung kat Bkt Indah.. I'm not into SPORT as my hubby is.. Tapi disebabkan perkahwinan adalah satu medium untuk meletak-samakan dua perkara yang berbeda, maka Na boleh masuk ke dalam kasutnya sebagaimana dia mampu menyelami kegemaran Na.. So, xde prob!! Semlm, RAFAEL NADAL became the first SPANIARD to win the AUSTRALIAN OPEN after another epic five-set battle with ROGER FEDERER that lasted 4 hours and 23 minutes. Huhuh, what a LONGGGGGGGGG match!!



Back to my 'jalan-jalan, cari makan' story, I tell you, sedap gile steak situ... I like it!! Dulu before kawin, Na personally tak makan steak @ western sgt.. Kalau tak mkn pon takkan Na saja2 nak gi carik la.. Tapi sejak dah kawin nie, my hubby dh banyak pengaruhi cara hidup + makan Na.. So, Na dah suka steak.. Apatah lagi waktu pregnant nie, I have to eat it once in a week.. Wow!! Tapi yang penatnye sebab jauh la.. Puchong ke Ampang... Almost 45 mins travel... Tapi disebabkan sedap... Takde hal lah... And semalam me myself ordered...

1) SIZZLING BLACK PEPPER STEAK + TEH AIS + MUSHROOM SOUP



And my hubby ordered....

2) BLACK PEPPER STEAK + TEH O SUAM



Sedap ooooooooooo.... Harga smua yang Na makan ni RM31.90 sahaja.. Tapi mmg berbaloi sbb sedap sgt!! Smpi umah dalam kul 12 am.. Zzzzzz, Na dah ngantuk!


BISIK BULAN : PAS BERSALIN JANGAN LUPA DIET!







1 comment:

Anita, Mummy Adzryl said...

kat mana kedai ni nana? nak try la.. hikk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...